7/7-09

Gött, idag vart det typ 2, kanske 3 timmar på jobbet. Det är så himla skönt att komma hem efter och gå in i duschen och lägga sig i soffan med datorn. Man känner liksom att man har hela dagen kvar fast man redan har varit duktig och jobbat ihop några slantar ^^ Imorgon är jag ledig hela dagen eftersom lisbeth trodde det skulle bli ösregn hela dagen, det är ju inte så jättetrevligt att stå och gräva i jordgubbsrännorna när det spöregnar, då blir man blöt :) ja, så i morgon blir det soooova :)

Men vad ska jag hitta på nu då? Kanske är dags att städa rummet? ja minsann det är det! Fick ett nytt fint påslakan av mormor och morfar i present när jag fyllde år, så det vill jag lägg i nu, men då ska de vara rent i hela rummet ;p

SKA komma ett före och efter-kort i rummet, så ni måste helt enkelt titta in igen ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sraptz

2009-07-08 @ 16:33:34
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0